piątek, 25 maja 2012

Sałatka nicejska

Sałatę tą jadłam w Nicei w upalny dzień. Składniki zapamiętałam i opisałam:) 

Potrzebne będą:

sałata rukola umyta,
upieczony filet z łososia (ja upiekłam go w folii z otartą skórką z cytryny, solą i pieprzem)
kilka ugotowanych na chrupko fasolek szparagowych zielonych
cebula czerwona, marchew
kilka plastrów wędzonego łososia
sos vinaigrette
Sałatka w Nicei

Ułóżcie rukolę na  talerzu, na środku połóż upieczonego łososia, na bokach rozsyp krążki czerwonej cebuli, kawałki wędzonego łososia  i posyp fasolę szparagową jak bierki oraz wstążki marchewki. Z boku talerza w małym ceramicznym pojemniczku podaj sos vinaigrette tak, żeby każdy mógł dodać tyle sosu ile lubi.

1 komentarz:

  1. zapraszam na konkurs sałatkowy , który właśnie zaczął się na moim blogu. do wygrania zestaw noży laserowo ostrzonych. Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)
    http://wmojejmalutkiejkuchni.blogspot.co.uk/2012/07/konkurs-kolorowy.html

    OdpowiedzUsuń