sobota, 8 września 2012

Indyk w czarnym i białym sezamie

Miałam w domu dwa kolory ziaren sezamu. Nie wiedziałam co z nich zrobić. Pomyślałam, że zrobię czarno-białe sznycle z indyka po chińsku z omletem. Wyszły bardzo smaczne -tam mówi mój syn, bo ja mięsa nie jadam:)
Składniki:

2 sznycle z indyka
2 kolory ziaren sezamu biały i czarny
3 jajka
 4 łyżki sosu sojowego
1 łyżeczka octu ryżowego
rukola
sól pieprz
ząbek czosnku
olej do smażenia

Przygotowanie:

Rozbij delikatnie sznycle, prósz solą i pieprzem dopraw czosnkiem. Obtocz w rozmąconym jajku a potem w dwóch ziarnach sezamu. Smaż sznycle. W międzyczasie przygotuj omlet z 2 jaj i 1 łyżki sosu sojowego. Usmaż. Podawaj z rukolą z dresingiem z sosu sojowego, odrobiny oliwy i octu ryżowego. Całość posyp białym sezamem lub dla kontrastu świeżą papryczką chilli.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz