piątek, 12 października 2012

Smażony makaron z woka z łososiem



3 kawałki łososia owinąć w Pomysł na Papirus Winiary
makaron ryżowy
czerwona papryka
papryczka Habanero
2 cm tartego świeżego imbiru
cebula w piórka
ząbek czosnku
marchewka pokrojona w paseczki
dymka
3 łyżki sosu sojowego
kilka kropel oleju sezonowego
1 łyżeczka octu ryżowego
sałata 




Łososia przygotuj według przepisu Winiary  Pomysł na...Papirus
Makaron namocz w gorącej wodzie. Warzywa wrzuć na rozgrzanego woka i szybko podsmaż, dodaj starty imbir, papryczkę Habanero, dodaj w ostatniej fazie odcedzony makaron i sos sojowy.

Serwuj gorący makaron z paprykowym łososiem i sałatą z sosem sojowym i octem z odrobiną oleju sezamowego.


Posyp danie dymką.

8 komentarzy:

  1. Łosoś w papirusie? Świetny pomysł :0 Ten makaron musi być pyszny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron jadłam ... palcami, był smaczny, Łosoś również pycha:)

      Usuń
  2. Muszę kupić ten papirus bo fajne potrawy można robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można było dostać paczkę z Winiar- ja się nie załapałam, ale dostałam z Durszlaka 2 opakowania. Warto kupić smaczne potrawy wychodzą.

      Usuń
  3. łosoś- esencja zdrowia <3 u Ciebie wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, łosoś w papirusie może wyjść świetny. Sceptycznie podeszłam do tego wynalazku ale jestem pod wrażeniem. Nie wiem czy nie będę w nocy świecić - nie wiadomo ile tam dodatków niekoniecznie zdrowych ale co tam. To smażenie bez tłuszczu i takie szybko zaskoczyło mnie bardzo..
    A na łososia proponuję mrożoną cytrynkę:))))

    OdpowiedzUsuń