piątek, 18 stycznia 2013

Pasta z bryndzy z suszonymi pomidorami i oliwkami



Lubię naszą polską bryndzę. W serowym ujęciu;)  Dodałam kilka składników i zrobiłam przepyszną pastę do kanapek albo ziemniaków czy makaronu.

Składniki:

100 g bryndzy
3 suszone pomidory
6 szt zielonych oliwek
natka pietruszki
2 łyżek jogurtu
kilka kropel oliwy z oliwek na wierzch 


Przygotowanie:

Wyjmij bryndzę z opakowania do miski. Pomidory i oliwki posiekaj z natką i dodaj do bryndzy, wlej jogurt i wymieszaj. Dodaj ulubionych ziół.




5 komentarzy:

  1. Lubie bryndzę, mój dziadek mi ją pierwszy raz pokazał jak byłam mała.. ta pasta musi być pyszna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam domowe pasty! Bardzo apetycznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. zadam głupie pytanie, gdzie można kupić bryndzę...bo ja nie widziałam nigdzie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bryndzę można kupić w Carrfourze. Albo w kostce i będziesz mogła ją znaleźć wśród serów. Czasami o niej zapominam tzn. nie widzę jej wśród tych wszystkich serów. A do tej pasty kupiłam też w tym sklepie, jednak odważana na wagę:) Koniecznie spróbuj:)

      Usuń