piątek, 15 marca 2013

Omlet ze szpinakiem



Wczoraj przesadziłam ze sportem. Dziś czuję konsekwencje, ale na nogi postawił mnie omlet ze szpinakiem. Czuję się znacznie lepiej.



2 jaja
garść świeżego szpinaku
kilka sztuk pomidorków truskawkowych lub koktajlowych
szczypta gałki muszkatołowej
sól i pieprz do smaku
olej do smażenia
dowolne zioła (np. natka, bazylia, tymianek)

Jaja wbijamy do miski, roztrzepujemy. Wrzucamy warzywa, doprawiamy ziołami i przyprawami. 
Smażymy na złoto parę minut do ścięcia. 



11 komentarzy:

  1. Omlet i szpinak. Pycha, wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szybki, a dobry, wszyscy będą zadowoleni:)

      Usuń
  2. Ale konkrecior!!!Świetny. NIe pamiętam kiedy zdarzyło mi się przesadzić ze sportem... ale także ćwiczę i jestem obolała od kilku dni. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serce. Czyli nie ja jedna mam ból, ale on mija:)

      Usuń
  3. mniam mniam.. jak pięknie wygląda! i jakie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpinak to brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kusi !:) pora zrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpinak i pomidory - para idealna!

    OdpowiedzUsuń
  7. omlet ze szpinakiem jeszcze nie próbowałam, brzmi nieźle, a wygląda rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń