poniedziałek, 23 września 2013

Pieczona papryka z fetą


Kupiłam podłużne czerwone papryki. Upiekłam je w piekarniku. Długie fileciki  posypałam feta. Polałam hiszpańska oliwą i nic już nie trzeba


3 podłużne papryki
pół opakowania prawdziwej fety
kilka łyżek hiszpańskiej oliwy ( ja ją uwielbiam i widzę różnicę w smaku)
świeżo tarty pieprz


Papryki polane oliwą piekłam w folii ok 50 minut w 190 stopniach. 
Kiedy lekko ostygły obrałam ze skórki. 
Ułożyłam długie fileciki na półmisku wkruszyłam fetę polałam sosem spod papryk i chlustem oliwy. Na wierzch posypałam świeżo tarty pieprz.


14 komentarzy:

  1. pieczona papryka smakuje fantastycznie, ja ostatnio kremy z niej robię

    OdpowiedzUsuń
  2. Same kolorki już wywołują burczenie w brzusiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota rządzi: ) Uwielbiam takie małe przyjemności: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! To się nazywa pochwała prostoty!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna:) połączenie smaków świetne::)

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie muszę takie zrobić! Łatwe i wydaje się pyszne!:)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. .... i rzeczywiście nic więcej nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń