piątek, 14 lutego 2014

Mini szaszłyk z łososia



Ponieważ muszę jeść ryby, nudzi mnie szybko , szukam nowych możliwości.
Ten przepis wydał mi się ciekawy. 
Taka kolacja będzie dziś. 


500 gram łososia atlantyckiego świeżego
marynata :
sok z połowy cytryny
sok z jednego buraka
olej 
skórka z cytryny
pieprz 
sól

kapary 
zielony pieprz 


Pokrój łososia w duzą kostkę. Zrób marynatę podaną w składnikach. Zalej nią łososia.  Marynowałam całą noc. Ale wystarczy kilka godzin.


 Nadziewaj na małe bambusowe szpatułki.
Piecz w 200 stopniach 10 minut.

Ja będę podawać z dipem i z gotowanymi buraczkami. 

33 komentarze:

  1. Świetne, a z daleka wyglądają jak truskawki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    przyprawzyciekolorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nietypowo wyglądający łosoś, ale jakże ciekawy pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyczarowałaś kolor. Bardzo mi się podoba ten łosoś. Wygląda na to, że kolacja będzie bardzo smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, mają przepiękny kolor! Bardzo mi się podoba taki pomysł na rybę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kuuurde! Ale super ujęte :) bomba! Zachwyciły mnie, meega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie czerwony łosoś- teraz już wiem skąd się wziął kolor- świetny pomysł:)
    a choć nie przepadam za łososiem to na jeden kawałek chętnie bym skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa odmiana łososia.
    Brzmi pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała przekąska :) Przepadam za łososiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Intrygujący kolor, aż trudno uwierzyć że to ryba

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie podkręcony kolor łososiowy, pomysł super smaczny i prosty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor tych szaszłyków! Pyszny pomysł na obiad :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. nie dość że łosoś, to jeszcze piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. znakomita odsłona łososia

    OdpowiedzUsuń
  14. O taki łosoś to coś nowego, na pewno smakuje wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie się prezentują te miniszaszłyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszny, żałuje tylko, że mini - dla mnie szaszłyk z łososia powinien być XL :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszny, żałuje tylko, że mini - dla mnie szaszłyk z łososia powinien być XL :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na rybę! Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny pomysł:) wygląda mega apetycznie:)pozdrawiam: www.martawkuchni.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniała kolorystyka, cudowne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Baardzo ciekawy przepis i piękne zdj.:) !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny :) Bardzo różowy łosoś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądają! W soku z buraka jeszcze nigdy niczego nie marynowałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo!!! A zdjęcia jakie piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny pomysł! wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak pięknie wygląda że jadłabym i jadła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł z burakiem. Nie wpadałbym na to i kolorek świetny przez to :-)

    OdpowiedzUsuń