sobota, 29 marca 2014

Warsztaty z Davidem Gaboriaud (Kuchnia.tv) w Soho Food Market



Nie wiedziałam, że tak smaczna będzie ta sobota. Spędziłam ją na  warsztatach z Davidem Gaboriaud (prowadzi swój autorski program David w Europie w Kuchni. tv) organizowanego przez Kuchnia.tv w Soho Food Market. Przede wszystkim poznałam świetnych ludzi z którymi gotowanie to prawdziwa przyjemność a przysłowie "gdzie kucharek sześć..." można w bajki włożyć. 


 David rozdysponował  nam zadania. I powiedział, że to hell's kitchen i mamy się uwijać, ale dla mnie to było haeven kitchen.


 Krojenie, siekanie, mieszanie i zagniatanie. Praca szła gładko.


Zrobiliśmy samosy z najlepszym farszem:

biała cześć pora uduszona na oliwie
kminek
feta

Zostały nim nadziane pierożki w ciasto filo. 


Do pierożków były sałaty ( do kupienia u Pana Ziółko miedzy innymi w Fortecy), sosy na bazie jogurtu

oraz 

flat bread 

500 gram mąki
500 ml jogurtu
szczypta kurkumy
sól
łyżeczka proszku do pieczenia

Ze składników wprawne raczki powinny zagnieść ciasto. Porwać na małe kuleczki - moim zdaniem wielkości piłeczki tenisowej. Rozwałkować na cieknie placki i smażyć na patelni wysmarowanej odrobiną oleju. 




Gotowała ze mną wspaniała ekipa. Bardzo Wam dziękuję i liczę, że jeszcze się spotkamy.



37 komentarzy:

  1. Ja też tam byłam!
    Na porannej edycji.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo żałuje że nie spotkałyśmy się:(:(:(

      Usuń
  2. Ale pyszności widzę na tych talerzach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia i bardzo ciekawie wyglądające dania- zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za wspólne gotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna była impreza pozdrawiam nową koleżankę

    OdpowiedzUsuń
  6. z dodatków bez wątpienia wybrłabym flatbread! <3
    ale wszystko wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie byłaby to niezła przygoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie warsztaty to świetna sprawa - można nauczyć się wielu przydatnych rzeczy i poznać ciekawych ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być naprawdę super!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne warsztaty, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie warsztaty są świetne. Chętnie wzięłabym udział w podobnych. Zawsze coś ciekawego można podejrzeć, czegoś się nowego nauczyć. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za informację o warsztatach. Moja kablówka wyłączyła ten kanał, ale spróbuje dotrzeć inaczej :)

      Usuń
  13. Super sprawa, chyba bym się troszkę stresowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę nie ma czego - lekko się








      stresowałam przed ale atmosfera byłą taka miła, ze szkoda było tych nerw;)

      Usuń
  14. Ale Ci zazdroszczę! Szkoda, że tak daleko mieszkam.....

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie smakołyki! to musiały być bardzo ciekawe warsztaty

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę! musiało być mega pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O takie warsztaty to fajne kulinarne i towarzyskie spotkania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciągle w sferze marzeń mam takie warsztaty, ale wierzę,że kiedyś moje uczestnictwo będzie realne.
    Na razie delektuję się taki relacjami, pozdrawiam , dzięki, że się podzieliłaś wrażeniami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj jak ja zawsze wszystkim po cichu zazdroszczę takich warsztatów i skrycie marzę, że kiedyś też na takie pojadę :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się tam dostałaś? Super sprawa:-) Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuchnia.tv zrobiła konkurs na FB. Musisz do nich zaglądać , bo warsztaty będą cyklicznie. Podobno:)

      Usuń
  21. Bardzo fajne warsztaty, i jakie pyszności zrobiliście. Samosy pysznie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że słyszysz jak wzdycham z uwielbieniem do tych wszystkich pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jej! ale meeeega.. :d
    Jak się dostałaś? Gratuluję!! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super :) tylko pozazdrościć !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ten David to przystojniak. Gratulacje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę :) Widać, że świetne były te warsztaty :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ cudownie:) Zazdroszczę Ci takich warsztatów : )

    OdpowiedzUsuń