piątek, 6 czerwca 2014

Sernik z czereśniami


Jeszcze nie wiem jak smakuje. Jest bardzo gorący. Czekam cierpliwie aż ostygnie. 



 2 sztuki sera w "kiełbasce" President
1 Activia 150 gram
3/4 szklanki cukru
6 żółtek+ 2 białka
3 łyżki maki ziemniaczanej
1 laska wanilii 
tortownica wysmarowana masłem
czereśnie


Utrzeć żółtka z cukrem i wanilią, dodać activię oraz ser. Wymiesza . Dodać  mąkę ziemniaczaną. Wymieszać. Nastawić piekarnik na 160 stopni. Wlać masę serową do tortownicy, na wierzch układać wydrylowane czereśnie.

Piec ok 80 minut.

Wystudzić.


21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat dziś rano zjadam sernik z czereśniami! :) ten zdecydowanie zrobię dla całej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały sernik ,mmmm czereśnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo ! i jeszcze do tego zdrowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham czereśnie ale ciasta z nimi jeszcze nie jadłam, musi być pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhhhh...
    Mam miseczkę czereśni przed sobą.
    Gdyby tak zamknąć je w serniku?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że już są czereśnie :) sernik bardzo smakowicie wygląda.... porywam kawałek do kawki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. serniki uwielbiam, ale z czereśniami jeszcze nie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Prezentuje się przepysznie, więc pewnie i tak smakować będzie :)
    Na serniki patrzeć mogę bez końca, moje ulubione i najlepsze ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie piekłam ciasta z czereśniami. Widzę, że wiele straciłam. A Twój serniczek wygląda tak apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z czereśniami jeszcze nie jadłam. Przepis zabieram bo wydaje się łatwy a sernik wyglada bardzo smacznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest na mojej liście do zrobienia, póki jeszcze mam czereśnie :) Wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały sernik! I moje ukochane czereśnie <3 Poproszę o kawałek :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie serki smakują zwłaszcza latem :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam już czereśnie w całkiem rozsądnej cenie, ten przepis jest idealny na początek czereśniowego sezonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny serniczek, a czereśnie to ja lubię i to nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń