poniedziałek, 26 grudnia 2016

Śledzie w dressingu musztardowo- miodowym

400 gram śledzi solonych
2 łyżki musztardy ziarnistej francuskiej
2 liście laurowe
kilka ziaren ziela angielskiego
ok 150 ml oleju rzepakowego tłoczonego na zimno
2 spore białe cebule 
pieprz świeżo mielony 
łyżeczka miodu akacjowego 

Śledzie namoczyć wcześniej w mleku (12 godzin)

Cebulę pokroić w drobną kosteczkę, zalać oliwą, dodać przyprawy, musztardę i miód. Dobrze wymieszać. Śledzie opłukać pod bieżącą wodą i pokroić pod skosem. Zalać dressingiem i odstawić na kilka godzin aby smaki się połączyły. 

 







Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia dla czytelników i odwiedzających mojego bloga.

AZgotuj! 

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam śledzie.
    Twój przepis na pewno wykorzystam.
    Pozdrawiam jeszcze świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna wersja śledzika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię dodanie do śledzi słodkiej nuty, w tym przypadku miód to strzał w 10-kę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje smaki, kiedys nie jadłam śledzi a teraz w jakiejś fajnej marynacie bardzo chętnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie! :) Ostatnio próbowałam śledzi z żurawiną i były niezłe, więc takie miodowe... Czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sledzik to jednak krol bo w każdym płaszczyku wygląda dostojnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śledzie lubię pod każdą postacią, z miodem jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo apetycznie :) Od kiedy jem śledzie, takie przepisy przykuwają moją uwagę, ten na pewno sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń