sobota, 17 listopada 2012

Cytrynowe pieczone ziemniaczki

Są pyszne i aromatyczne. Proste w przygotowaniu. One się pieką - ty odpoczywasz. 

 Składniki:

6 sporych obranych ziemniaków pokrojonych w dużą kostkę


Marynata:

100 ml bulionu
sok z 1 cytryny i otarta z niej skórka
pieprz 
3 łyżki oliwy z oliwek
łyżeczka suszonego oregano
2-3 ząbki zmiażdżonego czosnku 
jeśli lubisz dodaj rozmaryn




Piecz w 200 stopniach ok 60-75 minut aż będą rumiane i chrupiące. 
Świetne z jogurtem lub jako dodatek do głównego dania.



4 komentarze:

  1. Mniam! Pojadłabym teraz takich ziemniaczków. Nie wiem czemu, ale jakoś przez tą marynatę kojarzą mi się z latem, ciepłem, może Grecją? O jaaa, ja chce wakacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wisz co masz rację z tą Grecją. Tak rzeczywiście przypominają lato:)

      Usuń
  2. Podoba mi się jak ktoś urozmaica królujące w kuchi polskiej ziemniaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tymi ziemniakami trafiłaś idealnie w mój smak :)

    OdpowiedzUsuń