piątek, 8 września 2017

Sos z maślaków z penne


Uwielbiam grzyby. Dostałam dziś maślaki. Babcia moja mówiła, że to najlepsze grzyby.
I są! 
Dziś zrobiłam z nich sos do makaronu penne.

czas przygotowania: 20 minut

SKŁADNIKI:

maślaki
2 łyżki masła bez laktozy lub zwykłego
sól i pieprz do smaku
biała spora cebula
parmezan
pietruszka
penne ( u mnie kukurydziane)

PRZYGOTOWANIE:

Zdejmij z grzybów śluzowatą skórkę. Cebulę zeszklij na maśle dodaj pocięte w paski grzyby, dodaj sól i pieprz. Duś, aż grzyby będą miękkie. Ugotuj makaron, swój ulubiony. Odcedź.
Wyłóż na talerz dodaj grzyby, zetrzyj parmezan i posyp natką















7 komentarzy:

  1. Bardzo lubimy maślaki :D Takie danie to dopiero pychotka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym zjadła. Lubię grzyby, ale niestety nie mam prawie możliwości ich zbierania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pyszności, nie pogardziłabym :)
    W wolniej chwili zapraszam do mnie: https://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń