sobota, 28 października 2017

Rozgrzewająca czerwona soczewica ze szpinakiem

Ugotowałam czerwoną sycącą soczewicę. Dodałam aromatyczne przyprawy, kilka garści szpinaku i cieszę się gorącym posiłkiem.

SKŁADNIKI

szklanka czerwonej soczewicy
1i 1/2 szklanki wody 
kilka garści szpinaku baby
ząbek czosnku
1/2 łyżeczki kurkumy
/2 łyżeczki chili
2 cm świeżego imbiru
kumin
oliwa

PRZYGOTOWANIE 

Soczewicę  wypłukałam i  ugotowałam w osolonej wodzie (około 15 minut). W rondlu rozgrzałam oliwę i uprażyłam przyprawy, dodałam ugotowaną soczewicę i kilka garści szpinaku. Liście szybko się zblanszowały w gorącej soczewicy. Jadłam od razu.

6 komentarzy:

  1. Soczewica i szpinak to udane połączenie a taka zupa jak znalazł na jesień i zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe połączenie :) bardzo lubię soczewicę w różne postaci :) często jadam strączki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym dzisiaj zjadła takie danie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega :) Idealna na tą obecną pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  5. a takiego połączenia chyba jeszcze nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń