poniedziałek, 20 lutego 2017

Tradycyjnie czy nowocześnie. Nowa kampania LIDLa


Czuję już przedwiośnie, dni coraz dłuższe a LIDL właśnie rusza z nową kampanią Tradycyjnie czy Nowocześnie? Ambasadorem Tradycji został Karol Okrasa, a Nowoczesności Daria Ładocha.

Tradycyjna kuchnia czy Nowoczesna? Myślę, że połączenie obu kuchni będzie optymalna. Choć kiedy oglądałam nowy spot reklamowy na konferencji Lidla z udziałem ambasadorów to ... poczułam spokój w Tradycyjnej kuchni. W Nowoczesnej  pewnego rodzaju pośpiech ale i energię. Masz mało czasu? Żyjesz w pośpiechu? Kuchnia Nowoczesna Darii przypadnie ci do gustu. Smacznie, szybko, zdrowo. Tradycyjna to smaczna kuchnia, bez pośpiechu, z nostalgią i wspaniałą historią kuchni polskiej ale w nowoczesnej formie.

Myślę, że obie obie kuchnie może połączyć most. Tym mostem jest  - "wspólny czas". W kuchni Tradycyjnej - gotujemy razem, celebrujemy każdą chwilę, wzajemnie się uczymy. W Nowoczesnej mamy więcej czasu dla siebie, bo szybko i zdrowo przygotowane  posiłki pozwolą nam zaoszczędzić czas, który możemy razem wykorzystać w zupełnie innej formie.

Już czekam na propozycje kulinarne tego duetu. Będą się pojawiać na stronach internetowych Lidla raz w tygodniu. 

7 komentarzy:

  1. O tak też tak myślę na pewno pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wierzę w nich.... uwielbiam ten duet nawet osobno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię Darię to niezwykle inspirująca osobowość także podoba mi się, że to właśnie ją Lidl zatrudnił i ciekawa jestem ich przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa twarz Lidla...bardzo jestem ciekawa tej nowoczesnej odsłony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, czekam na nowości w Lidlu i na nową książkę, bo na pewno też będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Znaczy się będzie nowa książka ;D :D

    OdpowiedzUsuń