poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Chipsy z batata z awokado



Chipsy z batata z awokado i pasowało mi pesto z bazylii Wczoraj byłam w Bolimowskim Parku Krajobrazowym na rowerach). Na stacji benzynowej kupiłam chipsy z batata i ... w paczce było ich tyle, że zmieściłam je na dłoni. Patrzyłam i nie wiedziałam jak to ugryźć;) Tylko rozdrażniona smakiem wieczorem zrobiłam swoje
Przekąska z batata szybko się robi a Ty będziesz zdrowo najedzona.

batat
sól himalajska
olej rzepakowy

awokado +szczypta soli himalajskiej
czosnek
sok z 1/2 limonki
tymianek

pesto z bazylii

Batata umyj, poszatkuj na ok 1-2 mm  - polecam batata obrać  -  ja tego nie zrobiła i żałuję...

Papier do pieczenia posmaruj olejem, rozłóż chipsy i upiecz w piekarniku 200 stopni 12 minut! Moje siedziały 15 minut i niektóre się lekko przypaliły -  a tego nie lubię ;)

Awokado zbleduj na gładko i maczaj swoje chipsy z batata.

2 komentarze: