czwartek, 7 lutego 2013

"Mój lekki dzień z Sunny Corn" śniadanie, obiad, kolacja


Otrzymałam paczkę z przekąską Sunny Corn. Chrupiące "talerzyki"  - tak o nich pomyślałam. 
Są smaczne same, bez żadnych dodatków. Lubię takie chrupacze. Ale ja postanowiłam spędzić z nimi cały dzień. 


Zaczęłam od lekkiego śniadania. Serek wiejski i gorące maliny. Trzeba jednak uważać, aby odsączyć serek z nadmiaru śmietanki. Mrożone maliny odparowałam i dodałam łyżkę miodu. 


Na obiad zupa marchewkowa na ostro:

5 marchewek
1i1/2 l bulionu
 biała cebula
mała papryczka chilli
ząbek czosnku
oliwa

PRZYGOTOWANIE:

Warzywa pokroiłam na małe kawałeczki, podsmażyłam (można też upiec w piekarniku) i załam bulionem. Po kilku minutach, kiedy warzywa były miękkie zmiksowałam i posypałam płatkami chili. 





Kolacja jajecznica z jajek od ekologicznych kurek, sałata i szczypiorek.

Dzień był lekki i bardzo przyjemny. Czułam się radośnie i miałam dużo energii do działania. Czuje wiosnę!:) 


5 komentarzy:

  1. Kolacja bardzo ładna i pięknie sfotografowana. Przepadam za jajecznicą ale nigdy nie widziałam jej tak ładnie ujętej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe chrupacze :) a kolacja pięknie wygląda i z pewnością jeszcze lepiej smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię na słodko, ale z jajecznicą wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie opcje bardzo fajne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń