czwartek, 12 kwietnia 2018

Napój izotoniczny na wodzie kokosowej z różową cytryną


Ledwo wyszliśmy z kozaczków i rozgrzewających herbat a już wskakujemy w klapki, na rowery i chłodzimy organizmy.
Moja propozycja: izotonik na bazie wody kokosowej.
Dodałam różową cytrynę. Słyszeliście o różowych cytrynach? Owszem jest różowa ale bardzo delikatnie. Cena 3,90 za sztukę! Czy warto? Sami zdecydujcie, ja kupiłam z ciekawości. Trochę spodziewałam się więcej różowego koloru ;) Skórna zdradzała więcej tego koloru.

woda kokosowa 1 litr
cytryna i tymianek
kostki lodu.

Można dodać miód,ale woda ma wspaniały smak i mnóstwo elektrolitów!

3 komentarze:

  1. Nie słyszałam o takich cytrynach, muszę się uważnie rozejrzeć w sklepie za nimi :)
    Te Twoje napoje wyglądają tak obłędnie, że od razu czuję niesamowite pragnienie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. taki napój idealny dla ochłody :) a o tej cytrynie wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o różowej cytrynie nie słyszałyśmy ale skoro bez fajerwerków to raczej się na nią nie skusimy :)

    OdpowiedzUsuń