poniedziałek, 20 marca 2017

VI tom Rodzinna kuchnia Lidla. Recenzja


Lidl nie przestaje zaskakiwać. Od dziś 20 marca, w ramach zakupów w Lidlu za sześć naklejek będzie można otrzymać VI tom książki kucharskiej "RODZINNA Kuchnia Lidla". 40 przepisów wspólne chwile i pyszne dania. 
Autorzy przepisów Karol Okrasa, Daria Ładocha i Paweł Małecki stworzyli kuchnię pełną radości i kolorów.  



Książka składa się z V działów i działu Edukacja.

I. Poranki ze śniadankiem ( mój faworyt- Kolorowe pasty kanapkowe),
II. Obiad na stole! (mój faworyt -  ekspresowa pizza domowa),
III.  Kinder party ( mój faworyt - domowe lody),
IV. W kuchni z babcią ( mój faworyt - budyń  waniliowo- migdałowy,)
V. Rodzinnych świąt! (Mój faworyt  - wiosenne jajka przepiórcze).

Edukacja - Kuchenne ABC

Książka jest pięknie wydana, kolorowa, radosna.




Kochane mamy nie patrzcie na bałagan w kuchni jaki może się przydarzyć w kuchni z dziećmi.
Niech doświadczają radości z gotowania w najlepszym towarzystwie. W waszym towarzystwie. 

7 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajnie mam już pierwszy znaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś widzę, że kolejną świetną książkę wydali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaa.. fajnie zorganizowana książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się cieszę na tę książkę. Będzie to kolejna książka do kolekcji z fajnymi przepisami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidl wydaje zawsze piękne książki, są dopracowane, mają cudowne zdjęcia i inspirujące przepisy.

    OdpowiedzUsuń