sobota, 16 grudnia 2017

Chrupiące paluszki rybne po grecku.

Zamówiłam w sklepie internetowym  paluszki rybne Frosta.
Przygotowałam je w piekarniku z duszonymi warzywami "po grecku".

SKŁADNIKI:

1 opakowanie paluszki rybne

3 marchewki
cebula
kawałek białej części pora
pietruszka korzeń
mały seler korzeniowy
liść laurowy
kilka ziaren ziela angielskiego
2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
sól i pieprz do smaku
olej

PRZYGOTOWANIE:

Warzywa korzeniowe obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Rozgrzać w rondlu 2 łyżki oleju rzepakowego zeszklić cebulę pociętą w kostkę. Dodać pora drobno pociętego i resztę warzyw. Dusić kilka minut. Pod koniec dodać koncentrat pomidorowy. Jeśli warzywa nie są soczyste podlać odrobiną wody.
Paluszki rybne piec w piekarniku  12 minut w temperaturze 230 stopni. Na półmisek wyłożyć warzywa a na wierzch układać chrupiące paluszki rybne.


supermarket online frisco.pl

3 komentarze:

  1. apetycznie podane :) dawno nie jadłam paluszków rybnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na rybkę :) Ja się przyznam, że nigdy nie jadłam paluszków (rybnych, oczywiście) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i szybkie rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń