piątek, 17 lutego 2017

Łosoś w sosie z kaparów

Łosoś w innym sosie z kaparów z dzikim ryżem.

SKŁADNIKI:

Na cztery porcje: 

łosoś filet 400 g po 100 g na porcję 
sól i pieprz 1 łyżeczka
kapary 1 łyżka
wino białe wytrawne 1/2 szklanki
koperek 1 pęczek
szalotka 1 sztuka
masło 1 łyżka
olej rzepakowy 1 łyżka
dziki ryż


PRZYGOTOWANIE:

Kawałki ryby umyj i osusz, natrzyj solą i pieprzem, usmaż na średnim ogniu. Szalotkę posiekaj w kosteczkę i zeszklij na oleju, dodaj przesiekane kapary. Wlej wino i odparuj a następnie dodać zimne masło. Dodaj posiekany koperek. Mieszaj aż powstanie sos. Podawaj np. z ryżem a łososia polej maślanym sosem. 

11 komentarzy:

  1. Wygląda przesmacznie!
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kapary, a jeszcze bardziej lubi je moja przyjaciółka. Muszę wypróbować ten przepis gdy się spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda zdrowo i smacznie :) ja moich dzieci do jedzenia ryb jeszcze nie mogę przekonać ale przynajmniej serwuję im zdrową wodę z redox fitaqua, która ma właśnie prozdrowotne działanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie się prezentuje :) ja ostatnio stanowczo zbyt mało ryb jadam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. niby proste, ale jakże wykwintne danie wyszło! Zdecydowanie moje smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego dodatku kaparów i dodania do łososia białego wina. Ja zazwyczaj doprawiam tylko solą i pieprzem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie zjadłybyśmy łososia w takim wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie wygląda. Łososia w każdej postaci uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń