poniedziałek, 22 listopada 2021

Fit gofry z czekoladą i owocami



K
to nie kocha czekolady? Pytanie pewnie retoryczne. Czekolada firmy Rapunzel jest ekologiczna, wegańska, pyszna. Przygotowałam z nią fit gofry z bananami, mandarynkami, melisą, kruszonym surowym  ziarnem kakao kremem kokosowym.

Gofry ciasto:

szklanka mąki orkiszowej pełnoziarnistej ( może by owsiana lub gryczana)

1 i 1/3 szklanki mleka migdałowego

szczypta soli

płaska łyżeczka proszku do pieczenia 

łyżka cukru kokosowego

1 łyżeczka surowego kakao ( u mnie kruszone)  - opcjonalnie

1 łyżka kakao surowego puder

1 łyżka oleju kokosowego lub masła shea (shea butter do kulinariów) 


Przygotowanie:

Przesiej mąkę. Z podanych składników zrób gęste ciasto. Być może będzie trzeba więcej napoju. W dobrze rozgrzanej gofrownicy  wypiecz gofry. 

Gofry możesz podać z jogurtem kokosowym waniliowym, śmietanką kokosową whipping cream, ulubionymi owocami i ziołami.




4 komentarze:

  1. W takich chwilach żałuję, że nie mam gofrownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to rozumiem. Swoją dostałam wiele lat temu. Zbliżają się święta i Mikołaj ;)

      Usuń