piątek, 25 września 2020

Serniczki z figą przepis na 6 sztuk

 

Zapraszam na serniczki z figą. Robi się szybciej niż przypuszczałam. Już widziałam ten poświęcony czas 😉. Praca nad nimi jednak poszła szybko. 
Składniki  w temperaturze pokojowej. 

SKŁADNIKI

Na 6 sztuk potrzeba
 
350 g sera do serników
150 ml jogurtu
1 łyżka ksylitolu/ miodu/ cukru pudru
1/2 łyżeczki mielonej wanilii
1 łyżka (płaska) mąki ziemniaczanej 
1 jajko
1 łyżka miękkiego masła

6 małych fig 

PRZYGOTOWANIE

Masę serową utarłam w makutrze, bez miksera. Najpierw utarłam masło z ksylitolem, dodałam ser, potem jogurt, wanilię,wbiłam jajko a na koniec mąkę ziemniaczaną. Przelałam w równych proporcjach do formy silikonowej na muffiny a w środek wcisnęłam figę💜. Piekłam  w 180 stopniach C 30 minut aż stały rumiane.
















3 komentarze:

  1. Rewelacyjne serniczki. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te serniczki, a jak ładnie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ zgrabny i pyszny deserek. Rewelacja. Kocham figi i sernik, więc czego chcieć więcej! :D

    OdpowiedzUsuń